CRAFT Orders

nyomtatható verzió

A CRAFT-ban a külön, speciális megbízás feldolgozással nem rendelkező dokumentumok sem maradnak támogatás nélkül. A felhasználók által kialakítható folyamatlépéseken vezeti végig a CRAFT rendszer a digitalizált, vagy már digitálisan érkező megbízásokat.

Ezzel a CRAFT változattal bármilyen megbízását, akár bankkártya-, hitelkérelmét kezelheti a papírok továbbítása nélkül.

A papírok digitalizálása után a megrendelő által beállítható lépéseken, osztályokon vezeti végig a rendszer a megbízásokat. A folyamatba bekapcsolható az aláírás ellenőrzés és a kockázatkezelés ellenőrzése is.

Az egyes osztályok és ügyintézők a számukra érkező feladatokat a CRAFT rendszerben áttekinthetik és a megbízások képe alapján az ügyviteli rendszerekben végrehajthatják a szükséges műveleteket.

A rögzített adatok, digitalizált képek könnyen elérhetővé, visszakereshetővé vállnak.

Testreszabásként lehetséges a feldolgozási folyamatban újabb információkat rögzíteni, melyeket a megfelelő rendszereknek továbbítani képes a CRAFT.

Folyamatok

Minden rendszerünk egyedi, a megrendelő bank elvárásainak megfelelő funkcionalitással rendelkezik, de azért a jellemző ügymenet a következő:

  • Digitalizálás, szkennelés

    Ebben a lépésben a papír dokumentumról elektronikus képet készítünk egy digitalizáló eszköz segítségével. Amennyiben a képen OCR/ICR technológiára épülő felismerést akarunk végrehajtani, akkor ez az eszköz egy szín kiejtésre képes szkenner. Ha manuális feldolgozás történik, akkor ez egy egyszerű fax is lehet. Megfelelő szkenner használatával a megbízás érkeztetése is megoldható.

    A szkennelés történhet koncentráltan egy feldolgozóközpontban (back office), vagy elosztva a fiókhálózat bármely pontján.

  • Aláírás ellenőrzés

    Ebben a fázisban a megfelelő képzettséggel rendelkező felhasználó elé kerül a megbízás, aki a program segítségével ellenőrizheti a megbízáson szereplő aláírás hitelességét.

    Az ellenőrzéshez szükséges kartonok képeit és kiegészítő információit szolgáltathatja a saját aláírás karton rendszerünk a CRAFT SpecimenSignature, vagy a bank saját kartonkezelője is.

  • Rögzítés

    A rendszer a rögzítő kollégák előtt jeleníti meg a megbízásokat. Ők itt az eredeti megbízás kézbevétele nélkül, a teljes digitalizált képet látva rögzíthetik az indexelési információkat.

  • Egyeztetések

    Amennyiben a megbízással kapcsolatban bármilyen, az ügyfél bevonását igénylő probléma felmerül, a megbízás az egyeztető funkcióra kerül. Az egyeztetést, a bank elvárása alapján, végezhetik a back office kijelölt személyei, az illetékes fiók kollégái vagy az ügyfélreferens is.

  • Osztály elintézendő dokumentumai

    A dokumentumtípushoz rendszerben tartozó sablon szerinti lépéseken vezeti végig a rendszer a megbízásokat. Egyes lépések adott osztályhoz köthetőek. Az egyes osztályok megtekinthetik, hogy mely megbízásokat kell még elintézniük. Innen a megbízások előző lépésre küldhetőek, vagy elfogadhatóak. Elfogadás után, amennyiben a dokumentumtípushoz be van állítva, akkor a megbízás az osztály ellenőrizendő dokumentumai közé kerül, egyébként a megbízáshoz egyedileg sablon alapján beállított lépéssorozat következő lépésére.

  • Osztály ellenőrizendő dokumentumai

    Amennyiben a dokumentumtípushoz be van állítva, akkor a megbízás az osztály ellenőrizendő dokumentumai közé kerül elintézés után. Itt elfogadható vagy elutasítható az adott lépés elfogadása.

  • Kockázatelemzés

    Amennyiben a megbízáshoz elő van írva, a kockázatelemzést végzők elé kerül a megbízás.

  • Archiválás

    A rendszer a megbízások adatait, képét és a feldolgozás történetét egy archívumban tárolja, ahonnan a felhasználók jogosultságunknak megfelelően pillanatok alatt visszakereshetik azt. Ennek segítségével az esetleges reklamációk esetén, a felmerülő probléma megoldására nem kell az ügyfélnek órákat várnia. A kezelő azonnal rendelkezik a megbízással kapcsolatos összes információval, beleértve a megbízás digitalizált képét is.

  • Workflow adminisztráció

    Beállítható segítségével, hogy milyen típusú megbízásokat kezeljen a rendszer, s hogy ahhoz milyen feldolgozási lépések tartoznak, azt melyik osztály hajtja a végre, melyik ügymeneti rendszerben, szükséges-e az adott lépések négyszemelves ellenőrzése.

A fenti fő funkciók mellett, a bank igényeinek megfelelő egyéb funkciók és a működéssel kapcsolatos statisztikák is beépíthetők rendszerünkbe.

 
 Kapcsolódó hírek:Kapcsolódó cikkek: