Feladatkezelés

nyomtatható verzió

A rendszer a dokumentumokhoz kapcsolódó ügyintézési folyamat mellet egyedi feladatok kezeléséhez is lehetőséget nyújt. A feladat lehetővé teszi a feladat tartalmának, szereplőinek valamint végrehajtási folyamatának leírását is.

A feladat egy, általában több ügyintézési lépésből álló, több ügyintéző által végrehajtott tevékenységsor dokumentálására szolgál. A feladat egyes lépéseit végrehajtó ügyintézők a feladat dokumentumból értesülnek arról, hogy a feladattal kapcsolatosan tennivalójuk van.

A feladatnak mindig van egy leírás adatlapja, melyen az adott feladatban résztvevő ügyintézők, irhatják le a feladattal kapcsolatos megjegyzéseket. A feladatokhoz CRAFT dokumentumok, további feladatok és külső fájlok is csatolhatók.

A modul jellemzői:

  • Megjegyzések, figyelmeztetések rögzítése a feladathoz
  • Részfeladatok létrehozása, kezelése
  • Feladatok prioritásának kezelése
  • Határidők kezelése (a feladat lépéseinél megadható a befejezés határideje, a felhasználók figyelmeztetést kapnak a határidő közeledtére vagy lejártára)

 
 Kapcsolódó cikkek: