Craft Enterprise a K&H Biztosítóban

2009.02.05 nyomtatható verzió

A K&H Biztosítóban új Craft Enterprise váltotta le a 2002-től működő, az iratok utólagos archiválására használt rendszert.

A K&H biztosítóban 2009 januárjában elindult a Craft Enterprise dokumentumkezelő és ügyletkezelő rendszer, amely a kötvények iratanyagának utólagos archiválására használt rendszert váltotta le. Az új rendszer a kötvényekhez kapcsolódó teljes iratanyag kezelését végzi az iratok teljes életciklusán át az irat beérkezésétől a hosszú távú archiválásig. Támogatja a bejövő és kimenő dokumentumok főszámos iktatását, kötvény dossziéba rendezését és a dokumentumokhoz kapcsolódó ügymeneti folyamatok kezelését. Az új kötvény dosszié kezelés bevezetésével a felhasználók számára könnyedén áttekinthető a kötvény teljes iratanyaga és ügyintézési folyamata.

Az ügyletkezelés modul elsőként a K&H biztosítóban mutatkozott be, amely megkönnyíti és átláthatóbba teszi az ügyviteli folyamatok kezelését. A modulhoz tartozó grafikus folyamattervező eszköz segítségével a felhasználók önállóan tervezik és paraméterezik a biztosító ügyviteli folyamatait.

Újdonságnak számít a helyettesítés modul is, amely lehetőséget biztosít a helyettesítési rend leírására és a távollétek adminisztrálására.

A Craft online kapcsolatban van a biztosítóban jelen lévő más rendszerekkel, melyektől ügyfél és kötvény információkat kap, illetve ügylet adatokat szolgáltat. A Craft és a többi rendszer kommunikációja Oracle adatbázisokon keresztül történik.

 
 Kapcsolódó cikkek: