Electra rendszer bevezetése a Commerzbank Zrt-nél

2009.08.25 nyomtatható verzió

Éles üzemben elindult a Commerzbank Zrt-nél a Cardinal Kft. által készített Electra rendszer. Első lépésként a nagyvállalati ügyfeleket kiszolgáló, Electra ügyfélprogram került bevezetésre három terméktípussal.

2009. augusztusától a Commerzbank Zrt. ügyfelei részére is elérhetővé vált az Electra rendszer nagyvállalati ügyfeleit megcélzó, telepített vastagkliens alkalmazása, az Electra ügyfélprogram. A biztonságos és kényelmes vállalati elektronikus bankolást biztosító Electra a már meglévő Multicash alkalmazás mellett három különböző, alapvetően szolgáltatásaiban különböző terméktípus igényelhető: Nomrál, Light és Szolgáltatói verziók állnak az ügyfelek rendelkezésére az adott cég méretétől és bankolási szokásaitól függően.

A következő banki tranzakciók kezelése lehetséges az új Electra ügyfélprogrammal:

  • Forintátutalás (egyedi és értéknapos)
  • VIBER átutalás
  • Bankon belüli forintátualás
  • Külföldi forintátutalás
  • Forint átvezetés
  • Postai kifizetési utalvány
  • Inkasszó
  • Csoportos átutalás
  • Csoportos beszedés (szolgáltatók részére)
  • Csoportos beszedési felhatalmazás
  • Deviza átutalás
  • Deviza csekkes kifizetés
  • Deviza átvezetés
  • Bankon belüli deivza átutalás
  • Betétlekötés
  • Betétfelmondás
  • Készpénzfelvétel bejelentése
  • Egyösszegű készpénzfelvétel bejelentése
  • Szabad formátumú levél

Az elérhető lekérdezések a következők:

  • Számlakivonat
  • Számlaegyenleg
  • Napi teljesített tranzakciók
  • Számlatörténet
  • Lekötött betétek
  • Árfolyamok

Az Electra rendszer fejlesztése ezzel a lépéssel azonban még nem zárul le a Commerzbank Zrt-nél. A vállalati bankként ismert Commerzbank ügyfeleinek magas színvonalú, minőségi kiszolgálása érdekében a rendszert a későbbiekben egyéb üzleti funkciókkal (pl. hitel- és értékpapír kezelés) is továbbfejlesztik.

 
 Kapcsolódó cikkek: