Mobil banking szolgáltatás az UniCredit Banknál

2011.06.01 nyomtatható verzió

Egyedülállóan széles funkcionalitással elindult az UniCredit Bank SpectraNet Mobil Banking szolgáltatása, amellyel az ügyfelek mobiltelefonjuk segítségével tudják a bank szolgáltatásait igénybe venni.

A mobiltelefonokra optimalizált felület segítségével a felhasználók sokkal könnyebben és gyorsabban tudják banki ügyeiket intézni, mint a SpectraNet "hagyományos" Internet Banking felületén keresztül. A navigáció, az oldalak felépítése és a működés mind úgy lett kialakítva, hogy akár érintőképernyős, akár ötirányú navigációs gombbal rendelkező eszközökkel is jól használható legyen.

A SpectraNet Mobil Banking egyedülállóan széleskörű funkcionalitást biztosít. A megszokott funkciók mellett, mint például a számlaegyenleg, számlatörténet és forintátutalás a felhasználók egy sor olyan funkciót is megtalálnak, amelyek eddig csak internet banking rendszerekben voltak elérhető: ilyenek többek közt a hitelkártyaadatok megtekintése, az SMS beállítások kezelése vagy az elektronikus számlakivonatok igénylése és kezelése. Vállalati ügyfelek akár fedezetigazolást vagy kölcsön lehívást is kezdeményezhetnek.

A felületen a felhasználók által testre szabható gyorsmenü teszi lehetővé, hogy a gyakran használt műveleteket könnyen el lehessen érni.

A Mobil Banking szolgáltatás is elérhető Plusz és Light verziókban, az ügyfelek igényétől függően.

A szolgáltatás egyedülálló módon képes együttműködni mind a SpectraNet Internet Banking rendszerrel mind a telepített Spectra ügyfélprogramokkal. Ezt azt jelenti, hogy az ügyfelek által akár az ügyfélprogramban akár az Internet Bankingben rögzített megbízásokat alá lehet írni és be lehet küldeni Mobil Banking felületen keresztül. Így az aláírásra jogosult felhasználóknak, ha úton vannak, nem kell kiadniuk aláírási jogosultságaikat, akár mobilneten keresztül egy mobiltelefon segítségével elintézhetik bankügyeiket.

A Mobil Banking felület támogatja mind a tokenes, mind az SMS aláírási módokat.

A SpectraNet Mobil Banking szolgáltatást minden, mobilnetezésre alkalmas telefonnal el lehet érni. Mivel a felület, az Internet Bankinggel ellentétben, nem használt Flash alkalmazást, így az akár iPhone-ról és iPadről is elérhető. Emellett támogatott többek közt az Android, a Windows Mobile platformok, Nokia, LG, Blackberry és Samsung telefonok széles skálája. A teljes támogatott platformlista a bank honlapján található.

A Mobil Banking szolgáltatás része egy tesztoldal, ezzel a felhasználók még az igénylés és szerződéskötés előtt ellenőrizhetik, hogy az általuk használt telefon alkalmas-e a szolgáltatás igénybevételére.

A szolgáltatásról a bank honlapján olvashatók további információk.
 
 Kapcsolódó cikkek: