Új Erste Vállalati NetBank arculat

2012.02.09 nyomtatható verzió

Hosszú idő után végre megújult az Erste Vállalati NetBankjának felülete. A bank kérésére ugyan a lakossági felhasználók felülete változatlan maradt, a vállalati ügyfélkör azonban már egy sokkal korszerűbb és modernebb szolgáltatást vehet igénybe.

A bank döntése alapján a bejelentkezőoldal (a lakossági ügyfelek miatt) változatlan maradt, de bejelentkezés után a vállalati felhasználók már az új felületet látják.

Az új felület, amellett, hogy modernebb arculatot kapott, számos újítással teszi gyorsabb és egyszerűbbé a felhasználók munkáját.

Megújultak a táblázatok. A táblázatok immáron rendezhetők, valamint beállítható az egy oldalon megjelenő sorok száma. Az ennél több adatot tartalmazó táblázatokat (a keresőoldalakhoz hasonlóan) a felület oldalakra bontja, és ezek között könnyen lehet lapozni, navigálni.

Ez lehetővé teszi nagyméretű adatok, például többezer tételes kivonatok vagy megbízási csomagok internetes felületen történő egyszerű kezelését.

A korábbi változathoz képest bizonyos adatok, mint például egy számla egyenlegei vagy egy tranzakció adatai külön popup-ban jelennek meg. Ezek a popup-ok animáltan nyílnak az oldalba, elősegítve azt, hogy a felhasználó csak az éppen lényeges adatokra tudjon koncentrálni.

Megjelent a funkciókereső. A vállalati NetBanknak jelenleg körülbelül hatvan funkciója van. Ezek mind elérhetők a vízszintesen elrendezett menüben, de az előgépelhető kereső segítségével ezek egyszerűen kiválaszthatók egy szűrt listából.

Hangsúlyosabb helyre került a kedvenc funkciók listája és a kapcsolat doboz is. A navigációt segíti a varázsló is. Ez egy kérdezz-felek játék keretében segíti a felhasználót az általa használt kívánt funkciót megtalálni.

A 6-os ügyfélprogrammal összhangban megjelent a felületen a csomagelnevezés funkció. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók az általuk kezelt csomagoknak tetszőleges megnevezést adjanak, az mail-ekhez hasonlóan címmel vagy tárggyal lássák el azokat, pl. "Február havi munkabérek". Ezzel a felhasználók a korábbi számsorokhoz képest sokkal egyszerűbben tudják a csomagjaikat azonosítani.

Ezzel a fejlesztéssel a bank felzárkózott a versenytársak által biztosított internet banking szolgáltatások színvonalához, legalábbis a vállalati ügyfeleinél.

 
 Kapcsolódó hírek:Kapcsolódó cikkek: