A KDB Bank NetBank szolgáltatása új funkciókkal bővült

2012.09.11 nyomtatható verzió

Idén nyáron új funkciók kerültek bevezetésre a KDB Bank ügyfelei részére a KDB NetBank felületen.

A KDB Bank (Magyarország) Zrt. 2009-ben vezette be meglévő Electra rendszerébe az Electra Internet Banking csatornát a PCKontakt néven használt ügyfélprogramok mellé. A Bank KDB NetBank néven háromféle szolgáltatás nyújt a lakossági, kis- és középvállalati (SME), illetve nagyvállalati ügyfélköre részére.

A KDB NetBank augusztusban élesített új verziója a következő újdonságokat tartalmazza:

  • Módosított menüstruktúra a könnyebb áttekinthetőség kedvéért
  • Új megbízás típusok:
    • Forintátvezetés saját számlák között
    • Állandó átutalási modul: új állandó megbízás létrehozása, meglévőek módosítása és törlése
    • SMS szolgáltatás igénylése, módosítása és törlése bankkártyához és bankszámlaszámhoz
    • Zárolás készítése
    • Marketing üzenetek engedélyezésének beállítása
  • Bankon belüli deviza átutalási megbízás módosítása
  • Nem teljesült közüzemi megbízások lekérdezése
  • Visszautasított tételek lekérdezése
  • Számlatörténet szűrése: névre, számlaszámra, összegre, dátumra, közleményre
  • Hitelek portfóliója lekérdezésekben új üzleti adatok megjelenítése
  • Számlaegyenleg nyomtatása
  • Elküldött megbízások nyomtatása
  • Importálási lehetőség a Deviza átutalás és Belföldi forint átutalás megbízásokhoz
  • Sablonkezelés módosítása
  • Új levél érkezéséről feltűnő figyelmeztetés
  • A nyitóképernyőn megjelenő KDB Tippeknél lapozási lehetőség
  • Új kijelentkezés ikon az egyszerű kilépésért
  • Varázsló bővítése az új funkciókkal

A KDB NetBank változásairól bővebb információ a KDB Bank honlapján található tájékoztatóban olvasható.

 
 Kapcsolódó hírek: