Bannerszerkesztő az Electrában

2014.06.13 nyomtatható verzió

Az Electra rendszer bannerszerkesztőjével a bank saját maga tud ügyfeleknek célzott bannereket, hirdetéseket kitenni az Electra Internet Banking és Electra Mobil Banking felületére valamint célzott marketingleveleket tud küldeni az ügyfeleknek.

A bannerszerkesztő segítségével a bank ügyféllistákat tud definiálni, amivel tetszőleges szempont szerint összeválogatott ügyfélhalmazt tud megadni. Ezekhez az ügyfélistákhoz pedig reklámkampányokat rendelhet, az ehhez tartozó reklámbannereket (képek, flash animációk) pedig Admin programon keresztül tudja feltölteni. Az Electra emellett számolja, hogy az ügyfelek mely bannerekre és hányszor kattintottak, így azt is vissza tudják mérni, hogy egy-egy kampány mennyire volt sikeres.

A bank saját rendszerei és igényei alapján összeállíthatja azoknak az ügyfeleknek a listáját, akiket valamilyen reklámmal meg akar célozni. Az Admin program erre szolgáló funkciójával ezen ügyfelek ügyfélkódjait beimportálja, és ezt a listát egy tetszőleges névvel tudja ellátni (pl. "premium banking ügyfelek"). Az Admin későbbi működése során ezt az ügyféllistát egyszerűen, a bank által megadott elnevezés segítségével lehet kezelni.

A bannerszerkesztő bevezetése során a bank megadhatja, hogy az internet banking és mobil banking felületeken mely helyekre szeretne bannereket elhelyezni (pl. fejlécben, menü alá).

A banner tartalmát - jellemzően - a bankok saját grafikuscégükkel készíttetik el. Az Electra Admin felület pedig arra ad lehetőséget, hogy ezt a tartalmat a bank betöltse az Electra rendszerbe. A bank megadhatja, hogy ha a felhasználó az adott bannerre kattint, akkor mi történjen. Megadhat Electra funkciót, ekkor a kattintás hatására az Electra automatikusan az adott funkcióra ugrik. Meg lehet adni emellett külső linket is, így megoldható, hogy pl. a kattintás után a bank honlapját hozza be a böngésző. Az Electra számolja a kattintásokat, és az Admin program segítségével meg lehet tekinteni, hogy melyik bannerre hányszor kattintottak.

A bannernek megadható érvényesség is, ezzel vezérelhető, hogy pl. egy akcióról szóló banner csak az adott akció időszaka alatt jelenjen meg az ügyfeleknél. A bannertartalom ráadásul megadható angol és német nyelven is, így a felhasználónak a felület aktuális nyelvének megfelelő banner jelenik meg.

A reklámlevél hasonlít a bannerre, azaz akár három nyelven, képekkel, formázott szöveggel ellátott reklámüzenetet közvetít, csak nem bannerhelyeken jelenik meg, hanem az ügyfél postaládájába érkezik meg.

Amikor a felhasználó belép a rendszerbe, az Electra az ügyfélkódból kiindulva a fent felsorolt paraméterek alapján kiszámolja, hogy a felületen mely helyekre és milyen bannereket kell kitenni. Emellett belépéskor az Electra kiszámolja, hogy adott ügyfélnek kell-e reklámlevelet küldeni, ha igen, akkor azt elhelyezi a postaládában, és üzenetet ad arról, hogy új levél érkezett.

 
 
Nincs kapcsolódó bejegyzés.