Raiffeisen Electra

2015.10.29 nyomtatható verzió

A Raiffeisen Bank Zrt. vállalati ügyfelei számára elérhetővé vált az Electra rendszer mindhárom csatornája: Internet Banking, Mobil Banking és az Ügyfélprogram is! A Raiffeisen Bank Zrt. 2015 októberében csatlakozott az Electra rendszert alkalmazó bankok körébe.

A Raiffeisen Bank – kihasználva az Electra rendszer nyújtotta lehetőségeket – egyszerre vezette be mindhárom csatornát, így ügyfeleik a számukra éppen optimális és kényelmes megoldást választhatják az egymást kiegészítő felületek közül.

Az Electra elektronikus banki rendszer bevezetésével a bank fokozatosan kivezeti a korábbi rendszerének szolgáltatásait, melynek funkcionalitását az Electra teljes mértékben lefedi. Az átállást megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy a partnertörzsük adatait is át tudják menteni az előző rendszerből az Electrába.

Az Electra rendszer felhasználói mindhárom csatornán alkalmazhatják a megbízások aláírásához a ViCA, Virtuális Chipkártya alkalmazást, amely az Electra legkorszerűbb hitelesítési eszköze. A ViCA jelenleg iOS vagy Android operációs rendszerű telefonokhoz érhető el.

Electra Internetbank

A Raiffeisen arculatához illeszkedő Internetbank tartalmazza a fő netbanki funkciókat:

  • Információ kérések: Aktuális egyenleg, Napi teljesített tranzakciók, Számlatörténet, Függő átutalási megbízások, Számlakivonat, PDF kivonat, Értesítők stb.
  • Megbízások: forint (átutalás, átvezetés, VIBER, Postai kifizetési utalvány, Online vámfizetés), inkasszó (hatósági átutalás és beszedés), csoportos (átutalás és beszedés) és deviza (átutalás, átvezetés, bankon belüli átvezetés, SEPA utalás) műveleteket.

A felhasználók ezen felül a következő egyedi kéréseket juttathatják el a bank felé űrlap típusú megbízásokkal: Igazolások, Üzleti bankkártya igénylése, Üzleti bankkártya módosítása, Számlaadat módosítása, Kivonatkészítés módosítása, Készpénzfelvétel bejelentése, Postai készpénzfelvételi utalványok gyártása, Törzsadatmódosítás és Levél írása.

Az ügyfelek az adminisztrációs megbízásokkal megfelelő jogosultság esetén a bank helyett az Internetbank felületen online végezhetik el a következő adminisztrációs műveleteket: Felhasználó megnézése, Új felhasználó (korlátozott jogkörrel), Felhasználó módosítása, Felhasználó törlése, Kezdeti bejelentkezési jelszó generálása, Hibapontok törlése.

Electra Mobilbank

Az Electra Internetbank mobiltelefonra optimalizált verziójával a felhasználók bárhol, bármikor kényelmesen intézhetik pénzügyeiket internetkapcsolattal rendelkező okostelefonjaikon. A Mobilbank funkcionalitása tartalmazza az Internetbank fő funkcióit, információkéréseket és megbízásokat (bizonyos megszorításokkal pl. nem lehet nyomtatni, importálni), de nem tartalmazza az űrlapokat és az adminisztrációs megbízásokat.

Electra Terminál

Az Electra Terminál a nagy mennyiségű tranzakciót kezelő ügyfeleknek nyújt lehetőséget pénzügyeik kényelmes, biztonságos akár offline történő kezelésére. A számítógépekre telepíthető ügyfélprogram funkcionalitása lefedi a pénzügyi funkciók teljes körét (információkérések, megbízások) és tartalmazza az űrlap és adminisztrációs megbízásokat is. Ezek mellett import, export, archiválás, sablonok, partnertörzs kezelés, illetve a beküldött tranzakciók alapján Előrejelzés funkció szolgálja az ügyfelek igényeit.

A Raiffeisen Bank Electra rendszerének szolgáltatásairól további információ található a bank honlapján.

 
 Kapcsolódó hírek:Kapcsolódó cikkek: