A Cardinal Számítástechnikai Kft. rövid bemutatása

A Cardinal Számítástechnikai Kft. 1992. február 12-én alakult azzal a céllal, hogy az alapítók külföldön szerzett szoftverfejlesztési tapasztalatait itthon kamatoztassák. A kezdeti próbálkozások után hamar kialakult a cég két fő üzletága: elektronikus banki szoftverek és dokumentumkezelő rendszerek fejlesztése és támogatása.

Elektronikus banki rendszerek

A Cardinal Kft. Magyarországon elsőként kínált elektronikus banki szolgáltatást lehetővé tevő szoftvert a bankoknak és ügyfeleiknek. A rendszer első vevője 1994-ben a Creditanstalt bank volt, akinek jogutódja, az UnicreditBank, azóta is használja a rendszert Spectra néven. Elektronikus banki rendszerünk az elmúlt években jelentős mértékben fejlődött, és ma már képes a bankok összes elektronikus értékesítési csatornáját kiszolgálni. A rendszert jelenleg 14 bank és 127 takarékszövetkezet használja Electra, Spectra, PCBankár, PCKontact és KID néven. Kialakultak az ügyfélszegmensek számára a light, business, holding, és szolgáltatói változatok. Elektronikus banki rendszereinken keresztül körülbelül 100.000 cég és 500.000 magánszemély intézi napi pénzügyeit. A rendszer elismertségét bizonyítja, hogy az Electra elnyerte a 2008. Business Superbrands címet.

Dokumentumkezelő rendszerek

A Cardinal Kft. elektronikus dokumentumkezelő rendszerének fejlesztése 1993-ban indult. Kezdetben specializált dokumentumfelismerő rendszereket fejlesztettünk értéktárak, letétkezelők és egyéb pénzintézetek számára. Az értékpapírok adatainak beolvasására készült BondSystem rendszerből 14-et telepítettünk. Az elmúlt évek folyamatos fejlesztései során kialakult a CRAFT rendszer, aminek moduláris felépítése lehetővé teszi, hogy rugalmasan kiszolgáljuk vevőink dokumentumkezelési igényeit. Az átutalási megbízások feldolgozására kialakított CRAFT rendszereinkben naponta több mint 50.000, többségében kézzel írt bizonylatot ismerünk fel, és vezéreljük ezek feldolgozását a bank szervezetén belül. A CRAFT rendszert használják bankok, biztosítók és egyéb pénzügyi szolgáltatók dokumentumaik elektronikus kezelésére és a dokumentumok elintézési folyamatának vezérlésére.

Minősítések

A Cardinal Kft. 2003-ban vezette be integráltan az ISO 9001:2000 minőségirányítási és a BS 7799-2:2002 információbiztonsági rendszert. Követve a szabvány fejlődését, ma már az újabb MSZ EN ISO 9001:2009 és MSZ ISO/IEC 27001:2006 szabványnak megfelelően működtetjük integrált minőség- és információbiztonság irányítási rendszerünket, amit az SGS évente auditál.

Karitatív tevékenységünk

Munkánk mellet szívesen támogatjuk azokat a kezdeményezéseket, amik a fiatalok testi és szellemi fejlődését szolgálják. 1997. óta támogatjuk a Matematikában Tehetséges Gyermekekért alapítványt a matematika versenyek eredményeinek feldolgozásában. 2003-tól folyamatosan támogatjuk a Minipolice programot, ami a fiatalokat játékosan segíti a bűnmegelőzési ismeretek elsajátításában. Anyagilag támogattuk az Első Magyar Webgazdasági Szakközépiskola működését. Szoftverfejlesztéssel és számítástechnikai eszközökkel támogatjuk az ORFK által indított D.A.D.A. program legújabb internetes oktatási rendszerét.

© Cardinal Kft.