Minden céggel kapcsolatban alapvető elvárás, hogy a működésével kapcsolatos iratanyagot jól szervezetten, könnyen felhasználhatóan tárolja. A CRAFT ennek segítésére nem csak egyszerűen ömlesztve, néhány kulcs információ alapján visszakereshetően tárolja az iratanyagot, hanem lehetőséget ad az iratok dossziékba szervezésére is. Ennek a dossziéstruktúrának a teteje a partnerekhez kapcsolt dosszié. Emellett minden, az ügyfelünk által vásárolt termékhez (áru, szolgáltatás, hitel, biztosítás…) létrehozhatunk egy termékdossziét. Ezt a termékdossziét a megvásárolt termék adott cégben használt főazonosítójával láthatjuk el, így minden helyzetben könnyen hivatkozhatunk rá. Létrehozhatunk ezen kívül más tematikájú dossziékat is (projekt dossziék, panaszdossziék, …). Egy irat vagy az elintézéshez indult ügy egyszerre több dossziéba is besorolható. A dossziék tartalmazhatnak újabb dossziékat.
Az ügyintézés és a visszakeresés során az összetartozó iratok és ügyek együttes megjelenítése segíti az iratok közötti tájékozódást.
A felhasználás jellegének megfelelő dosszié típusok kialakítási lehetősége egyedi mezőkkel, egyedi tartalomjegyzék szerkezettel. A rendszer testreszabása a cég saját szakemberei számára is elérhető.
Az iratok besorolása területenként, az adott területre jellemző szakmai igények szerint alakítható ki.