Több hónapos alapos előkészítő munka után új köntösbe öltözött a Polgári Bank Electra NetBank és Ügyfélprogram szolgáltatása.
A fejlesztés eredményeképp a már korábban is Electra rendszert használó NetBank megújult felülettel jelent meg, aminek kialakításában kiemelt hangsúlyt kapott a banki ügyfelek felhasználói élményének fokozása. Az alkalmazás kialakításához használt reszponzív technológia lehetővé teszi, hogy a banki ügyfelek a NetBank által kínált valamennyi szolgáltatást mobil eszközökön is kompromisszum nélkül tudják használni. Mivel a banki ügyintézés teljes folyamata egyre inkább okostelefonokra és egyéb mobil eszközökre terelődik át, ma már elengedhetetlen e modern technológia alkalmazása.
A NetBank alkalmazás mellett ugyancsak megújult az Electra telepített kliens verziója az Electra Ügyfélprogram is, mely már szintén a Bank arculati jegyeit tartalmazva látja el a vállalati ügyfélkör kiszolgálását.
A bank vezetésének döntése szerint az Azonnali Fizetési Rendszer országos indulását és az ahhoz kapcsolódó modern fizetési szolgáltatások biztosítását a pénzintézet már egy megújult felületen kívánta ügyfelei számára biztosítani. Az alapos előkészület után a fejlesztést és az azt követő sikeres teszteket követően az azonnali fizetések szolgáltatása március elején zökkenőmentesen elindult.
Az eltelt két hónap tapasztalatai alapján a banki ügyfelek megelégedettséggel vették birtokba az új alkalmazást és használják azt mindennapi pénzügyeik lebonyolításának segítő eszközeként.
Kép forrása: Polgári Bank