Rólunk

Történetünk

Társaságunk 25 éve fejleszt elektronikus banki alkalmazásokat valamint dokumentumkezelő rendszereket saját fejlesztő csapatával. 100% magyar magántulajdonban álló cégünk első sorban a pénzügyi szektor szereplőit támogatja független szolgáltatóként informatikai alkalmazásokkal. Alkalmazottaink magas szintű szakmai munkáját önállóan végzett K+F tevékenységünk segíti, melynek eredményeként rendszereinket folyamatosan megújítjuk illetve számos innovatív és úttörő megoldást kínálunk partnereink számára.

Informatikai alkalmazásaink személyre szabott szállítását követően ügyfeleinknek support szolgáltatást biztosítunk, mely a banki elektronikus csatornák esetében az év minden napján (24/7/365) rendelkezésükre áll. Megbízóinkkal való több mint két évtizedes együttműködés alatt olyan partneri kapcsolatot sikerült kialakítani, ami biztos záloga az előttünk lévő évek technológiai kihívásaira való közös, eredményes felkészülésnek. 

0
év tapasztalat
0+
integráció
0+
vállalati Electra ügyfél
0+
lakossági Electra ügyfél

Elektronikus banki rendszerek

A Cardinal Kft. Magyarországon elsőként kínált elektronikus banki szolgáltatást lehetővé tevő szoftvert a bankoknak és ügyfeleiknek 1994-ben. Electra termékünk a kezdeti telepített Ügyfélprogramot követően a technológia adta lehetőségeket felhasználva kiegészült Internet Banking és Mobil Banking majd MobilApp csatornákkal. A PSD2 európai pénzforgalmi irányelv hatályba lépésével a termékcsalád ötödik elemét az Electra openAPI csatornát 2019-ben vezettük be, megalkotva ezzel az Electra ökoszisztémát, melynek égisze alatt az egyes elektronikus csatornák egymás használatát támogatva, integrált működést biztosítanak az ügyfelek elektronikus bankolásában.

Dokumentumkezelő rendszerek

A vállalati és intézményi dokumentumkezelés terén felhalmozott 25 éves szakmai tapasztalatunk alapján kifejlesztett CRAFT rendszer moduláris felépítése lehetővé teszi vevőink dokumentumkezelési igényeinek rugalmas kielégítését. A rendszerbe integrált workflow-menedzsment támogatás biztosítja az egyedi ügyviteli folyamatok automatizált kezelését. A vonatkozó európai és magyar szabályozás 2018-ban való megújításával párhuzamosan minőségi előrelépést tettünk a Hiteles Elektronikus Archívum termékmodul létrehozásával, mely a kezelt iratok eIDAS szabvány szerinti Fokozott Biztonságú Elektronikus (AdES) illetve Minősített Elektronikus aláírását (QES) is támogatja – külső, akkreditált bizalmi szolgáltató bevonásával.

Virtuális chip kártya

A banki ügyfelek számláinak biztonságos távoli elérését lehetővé tevő, saját fejlesztésű ViCA alkalmazásunkat elsősorban pénzintézeteknek ajánljuk, mely támogatja az Európai Unió PSD2 Irányelv szabályozás-technikai standardja (EBA-RTS) által megkövetelt két faktoros, erős ügyfél-hitelesítési eljárással (SCA) szemben támasztott követelményeket Android,  iOS valamint Windows10 operációs platformokon.

Minőségbiztosítás és Információbiztonság

2003-ban vezettük be tevékenységünkbe integráltan az ISO 9001:2000 minőségirányítási és a BS 7799-2:2002 információbiztonsági rendszert. Követve a szabvány fejlődését, ma már az újabb MSZ EN ISO 9001:2009 és MSZ ISO/IEC 27001:2006 sztenderdnek megfelelően működtetjük integrált minőség- és információbiztonság irányítási rendszerünket, melynek való megfelelésünket a világ egyik legnagyobb ellenőrző és tanúsító vállalata, az SGS évente auditál.