Nagy iratforgalommal rendelkező cégeknél már bevett gyakorlat, hogy a papír alapú iratanyag nagy része digitalizálásra kerül, és a tényleges munka már a digitális változatok alapján történik. Bár a fizikai papír már nem fontos az ügyintézés szempontjából, bizonyító ereje miatt még mindig megőrzésre kerül, folyamatos költségeket generálva az irattározás és selejtezés feladatai miatt. A jelenleg érvényes törvények alapján a problémát egy hiteles elektronikus archívum létrehozásával oldhatják meg a vállalkozások, így csökkentve az erre a célra fordított erőforrásaikat. A CRAFT rendszer ezen modulja szolgáltatja az ehhez szükséges eszközöket.
Bíróság előtt is bizonyító erővel rendelkező iratok.
A fizikai papírok tárolása feleslegessé válik.
A papír alapú és az elektronikus iratok egységes kezelésével a vállalkozás egy modernebb és hibrid iratkezelési mechanizmusra állhat át.
Szabványos, a magyar törvényeknek megfelelő megoldás.