Expediálás, postázás

Kimenő iratanyag postai feladása, tértivevények kezelése

Expediálás, postázás

Az egyre növekvő digitalizáció és az elektronikus kommunikációs csatornák szélesebb körű használata mellett továbbra is nagy szerepe van a vállalatok életében a hagyományos postai úton továbbított küldeményeknek. A kimenő levelek összegyűjtése, feladása, a visszaérkező tértivevény bizonylatok papír alapú kezelése, azok tárolása, esetleges későbbi visszakeresése alapvető követelmény a szervezet méretétől függetlenül. A fenti folyamatok közös jellemzője, hogy azok jelentős erőforrást igényelnek. A CRAFT rendszer támogatja a Magyar Posta elektronikus szolgáltatásainak használatát, amivel nagymértékben megkönnyíthető és gyorsítható a nagy mennyiségű küldemény feladása és a küldemények tértivevényeinek gyors, rendezett kezelése.

Lehetőségek

  • Postázandó dokumentumok eljuttatása központi postázóba
  • Postai feladásra váró dokumentumok kezelése
  • Posta követelményeinek megfelelő elektronikus feladójegyzék előállítása
  • Tértivevény generálása kimenő dokumentumhoz
  • Tértivevényre váró dokumentumok kezelése
  • Postai elektronikus tértivevény kezelése, hozzárendelése dokumentumhoz
  • Papír alapú tértivevények szkennelése, automatikus feldolgozása
  • Tértivevény képének hozzárendelése a dokumentumhoz
  • Át nem vett dokumentumok kezelése, újrapostázás lehetősége
  • Feladójegyzékek archiválása, kereshetősége

Előnyök

Magas munkaerő- és időigényű tevékenységek válthatóak ki automatizáltabb, ezáltal gyorsabb és jobban visszakövethető folyamatokkal.

A kimenő dokumentumok előállítása során feljegyzett adatokból automatikusan elkészülhet a posta követelményeinek megfelelő elektronikus feladójegyzék.

Teljesen elektronizált kapcsolat a Postával, mind a Postának átadott, mind a postától kapott információk elektronikus formában kerülnek kezelésre. Ez lehetővé teszi az automatikus feldolgozást.

A postázott iratok összekapcsolásra kerülnek a beküldött és a visszaigazolt feladójegyzékkel, valamint az irathoz tartozó tértivevénnyel is, így egy iratból kiindulva egyszerűen, egy helyen lehet minden vele kapcsolatos postázási iratot megtekinteni, gyorsítva és egyszerűsítve az ügyféllel vagy a Postával való egyeztetéseket.

A Posta validálja a beküldött feladó jegyzékeket, így az esetleges problémák már az átadás előtt kiderülnek és azonnal orvosolhatóak.

A Posta bizonyos esetekben díjkedvezményt ad az elektronikus feladójegyzékkel feladott dokumentumokra.

Általános jellemzők

  • Testreszabott megoldások
  • Pénzügyi szervezetek igényeihez igazított, megbízható rendszerek
  • A megrendelő által tervezhető folyamatok és adattartalmak
  • A cég egyéb rendszereivel szorosan együttműködő megoldások

TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE

Töltse le Craft termékünk részletes tájékoztatóját pdf formátumban!