Minden vállalat életében fontos, hogy a felmerült hibák elhárítása a lehető leggyorsabban, jól meghatározott keretek között megtörténjen. Ideális esetben azonban a rendszeresen ismétlődő hibák már nem is kell, hogy az üzemeltetéshez kerüljenek. A gyakran ismétlődő problémák kezelésére a CRAFT egy olyan eszközt tartalmaz, mely már a hibajegy rögzítésekor lehetővé teszi a „hasonló” problémák megtalálását és így képes automatikusan is javaslatot tenni a hiba elhárítására. Amennyiben egy már ismert probléma az ügyintéző által nem oldható meg, a rendszer a bejelentett hibajegyet automatikusan csatolja az ügyintéző által beazonosított korábbi hibajegyhez. Az alkalmazással az üzemeltetés feladata is egyszerűbbé válik.
Ha az ügyintéző egyszerűen elhárítható hibával találkozik, akkor a rendszer automatikusan megoldást kínál rá, nincs szükség az üzemeltetés bevonására, ezzel gyorsul a hibaelhárítás folyamata, és az üzemeltetés leterheltsége is csökkenthető.
A hibáról begyűjtött információk mennyiséges és minősége nagy mértékben segíti a hibaelhárítást.