Electra Mobil App

Alkalmazhatóság

A Cardinal által kifejlesztett Mobil App egy olyan „hibrid” alkalmazás, mely natív applikációként letölthető az AppStore, illetve a Google Play internetes áruházakból. A letöltött applikáció alapvetően csak biztonsági keret-alkalmazásként funkcionál, az maga önálló üzleti funkciókat nem tartalmaz.

A keret-applikáció egy beágyazott böngészőn keresztül az Electra Internet Banking mobil eszközökre optimalizált (reszponzív) felületét jeleníti meg. Az azon elérhető szolgáltatások a bank döntésétől függően akár a teljes Electra Internet Banking funkcionalitást tartalmazza – további kiegészítő funkciókkal.

Azon keresztül elérhető különféle banki megbízások létrehozása, azok bankba küldése, lekérdezések indítása, befektetések kezelése valamint értékpapír funkciók, postafiók használata, vagy például az ügyfélválasztás lehetősége (amennyiben az adott felhasználó több ügyfélhez is beállított jogosultságokkal rendelkezik), továbbá banki információk, hírek, hirdetmények megjelenítése, banki dokumentumok letöltése, ATM-hálózat és fiókok megjelenítése – az eszköz GPS adatai alapján.

A hibrid megoldás előnye, hogy központilag menedzselhető, így egy-egy újabb Electra Internet Banking funkció bevezetésekor az automatikusan meg jelenik a Mobil Appban is, ezzel elkerülve az egyes csatornák közötti verzióváltás problémáját.

A keret-alkalmazás az iOS és Android operációs rendszereken keresztül érhető el.

Az alkalmazás alapvetően az alábbi szolgáltatásokkal rendelkezik:

  • beágyazott böngésző segítségével elérhetővé teszi az Electra Internet Banking mobilra optimalizált nézetét, annak teljes funkcionalitását
  • tárolja a megszemélyesítéshez szükséges információkat (opcionális)
  • biztonsági réteget képez a mobil eszköz és a beépített böngésző között.

A Mobil App-ba való bejelentkezés csak megfelelő felhasználói azonosítóval és autentikációval (pl. ViCA) történhet.

A hibrid Mobil App dizájn elemei a bank által használt Internet Banking megjelenésével megegyező, biztosítva ezzel a külvilág felé az egységes banki arculatot.

 

Banki ügyfélszegmensek kiszolgálása

Az Electra Mobil App biztosítja a banki ügyfélszegmensek magas színvonalú kiszolgálását. Használata azon belül is az alábbi ügyfélcsoportok számára a legoptimálisabb:

  • azon lakossági ügyfelek, akik a rendszert rendszeresen, többnyire információkérésre, valamint napi néhány pénzügyi megbízás teljesítésére alkalmazzák,
  • kis- és közepes vállalkozások, melyek napi munkájuk részeként az információkérés mellett már naponta több tucatnyi pénzügyi tranzakciót bonyolítanak le számlavezető bankjukkal,
  • nagyvállalatok, nagy szolgáltató cégek az Electra Internet Banking és az Ügyfélprogram használata mellett – kiegészítő szolgáltatásként, mobilitást adva ezáltal a pénzügyi vezetők számára, valamint pénzügyi vezetők számára.

Integrálhatóság

A Mobil App alkalmazásával a bank bármely Electra Internet Banking szolgáltatását vagy termékét elérhetővé tudja tenni ügyfelei számára.

Az Electra Internet Banking az Electra ökoszisztéma elemeként képes együttműködni a család többi elektronikus csatornájával (Internet Banking, Ügyfélprogram, openAPI). Ennek eredményeképpen például egy Ügyfélprogrammal rögzített megbízást alá lehet írni és a banknak megküldeni Internet Bankingen, MobilAppon vagy akár egy TPP közbeiktatásával az openAPI csatornán keresztül, ami egyedülálló mobilitást biztosít a virtuális térben, áthidalva a gazdálkodó szervezetek eltérő földrajzi telephelyei között lévő távolságot.